137b0X0:  سجده بر خاک بهترین راه تخلیه امواج از بدن

مطالب مربوط

سجده بر خاک بهترین راه تخلیه امواج از بدن

بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت میکند شما امواج را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده میکنید و نمی توانید کنار بگذارید و نا خواسته این امواج را دریافت میکنید همچنین از طریق لامپ های روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمیشوند شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت میکنید به عبارت دیگر شما با امواج الکترومغناطیس شارژ میشوید بدون اینکه بفهمید سر درد دارید ! احساس ناراحتی میکنید! تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف! این را فراموش نکنید وقتی بعضی از این علایم را احساس کردید راه حل همه اینها چیست ؟

با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهید کرد این شبیه گذاشتن میله آهنی در ساختمان ها برای تخلیه سیگنال های الکتریکی (‌مثل رعد برق)‌است بنابر این سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکتریکی تخلیه شود بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشد چرا که در این حالت امواج بهتر تخلیه میشوند و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده که مکه مرکز زمین است و کعبه درست در مرکز زمین قرار دارد .

بنا براین سجده در نمازتان بهترین راه برای تخلیه سیگنال های مضر میباشد این همچنین کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است او که جهان را اینگونه خلاق آفرید ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیس تخلیه شود بلکه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می کنیم ما به فرمان خدا اعتقاد داریم که همیشه در آن معرفتی است ایمان ما بخاطر آفریننده است او همه چیز را میداند اما از انجا که دلیل علمی وجود دارد لازم است به مردم نشان داده شود تا هر آنچه مسلمانان انجام میدهند برای همه خوب است . 

آقای مهندس غفاری فایل نمایشی مربوط را نیز در آدرس زیر قرار داده است که می توانید دانلود کنید:

http://salamdj.persiangig.ir/pdf/Sajde.pps


تاریخ ارسال: چهار شنبه 26 مرداد 1394 ساعت: 18:21 |تعداد بازدید : 124 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

cache01101last1592230448cache